10-23-2018
|
10-23-2018
|
#2
|
شاعر وكاتب
الله عليك يا ترانيم الشجن
فكرتيني باغنية ام كلثوم انساك
انساك
انساك !
ده كلام ؟
انساك !
ياسلام !!
اهو ده اللي مش ممكن ابدا
ولا افكر فيه ابدا
دا مستحيل قلبي يميل ويحب غيرك ابدا
اهو ده اللي مش ممكن ابدا
ولا ليله ولا يوم انا ذقت النوم ايام بعدك
كان قلبك فين وحنانك فين
انا انسى جفاك وعذابي معاك ما انساش حبك
راق لي نصك الرائع
|
|
|
|
10-23-2018
|
#3
|
كل الشكر والامتنان على..
وروعهـ مانــثرت .. وجماليهـ طرحكـ ..
دائما متميز في الانتقاء
سلمت يالغلا
دمت ودام لنا حضورك الانيق
تحيتي والجوري
|
|
|
|
|
يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 ضيف)
|
|
|
ضوابط المشاركة
|
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك
كود HTML معطلة
|
|
|
| | |