06-29-2019
|
#33
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روح المسك
موضوع جميل
الصوره الرمزيه
http://up.shrzad.com/do.php?img=208
وكذلك التوقيع نفس الصوره
والكلام على الصوره الرمزيه والتوقيع
سأبقى أنثى ناضجة وبمنتهى قوتي
رغم كل الاحداث التى تحاصرني
وشكرا لك مقدما
معلش انا بعتذر تانى عشان نسيت الموضوع
وان شاء الله سيتم تجهيز التصميم المطلوب
فى اقرب وقت ممكن
اعتذارى الشديد لك
|
|
|
ربِّ ارحمهما كما ربياني صغيرا
|
|